مجله اینترنتی ، مجله سبک زندگی ، مجله موفقیت ، کپشن ، مجله سلامت ، مجله فناوری ، مجله پیشرفت ، مجله آشپزی ، گردشگری....

واگذاری رایگان سگ،گربه و انواع حیوانات مجاز خانگی

چی فان درستاد ساماندهی اینترنتی وزارت ارشاد ایران ثبت گردیده است

و تمام مطالب و محتوای این وب سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و فعالیت میکند.

پس از انتخاب حیوان خانگی مورد نظر برای دریافت فرم درخواست واگذاری رایگان حیوانات

اینجا کلیک کنید

پس از بارگزاری صفحه و بر روی دکمه قبول میکنم کلیک کنید.

و از قسمت نظرات درخواست خود را ارسال کنید.

افرادی که واجد شرایط نیستند به هیچ وجه درخواست ارسال نکنند.

به دریا نمی‌زدم ،اگر پایان را می‌دانستم

یادم بده چگونه قلب می‌میرد ،و اشتیاق خودکشی می‌کند!

اگر یارم هستی کمکم کن،تا از تو دور شوم ،
اگر دلدارم هستی کمکم کن، تا شفا یابم ،
اگر می‌دانستم عشق چنین خطرناک است،
عاشقت نمی‌شدم ،اگر می‌دانستم دریا اینقدر عمیق است،
به دریا نمی‌زدم ،اگر پایان را می‌دانستم،
آغاز نمی‌کردم! دلتنگت هستم ،
یادم بده چگونه ریشه‌های عشق را درآورم،
یادم بده چگونه اشک‌هایم را تمام کنم ،
یادم بده چگونه قلب می‌میرد ،
و اشتیاق خودکشی می‌کند!

اگر پیامبری،ازاین جادو، از این کفر،
رهایم کن،عشق، کفر است پس پاکم کن،
بیرونم بکش از این دریا،که من شنا نمی‌دانم!

موجی که در چشمانت جاری ست،
مرا به درون خود می‌کشد،به ژرف‌ترین جا،
به عمیق‌ترین نقطه!حال آنکه نه تجربه‌ای دارم،
نه قایقی،اگر ذره‌ای پیشِت هستم عزیزم،دستم را بگیر،
که از فرق سر تا نوک پا عاشقم،و در زیر آب نفس می‌کشم،

و ذره ذره غرق می شوم،غرق می شو…،غرق…!

بیشتر بخوانید: در کنار من،تو چون درختی راه می‌روی

شاعر:نزار قبانی

اگر پایان را می‌دانستم

اگر یارم هستی کمکم کن

با همان عشق آمده‌ام

شعر ترجمه

عشق

معنای عشق

معنای عشق همین است

موجی که در چشمانت جاری ست

کفر است پس پاکم کن

Mahdiyar 27

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی